Головна » Актуально » Інформує департамент соціальної політики

Інформує департамент соціальної політики

   В департаменті соціальної політики Луцької міської ради створено зручні і доступні умови для мешканців міста щодо отримання допомог, пільг, житлових субсидій та інших соціальних гарантій.

   Для зручності громадян всі відділи департаменту, які задіяні у прийомі, розміщено на першому поверсі.

   Режим роботи департаменту орієнтований на потреби громадян. Прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних) з 07.00 до 19.00 год. без перерви на обід. Прийом громадян проводиться в зручний для них час, як згідно попереднього запису, так і при безпосередньому зверненні.

   Обслуговування інвалідів I групи (одиноко проживаючих), громадян, які за станом здоров’я не можуть виходити за межі житла, проводиться на дому за попереднім телефонним записом.

   Окрім цього, з метою забезпечення доступності соціальних послуг для мешканців міста, прийом громадян також організовано у двох філіях департаменту соціальної політики, розташованих у віддалених районах міста, за адресами: вул. Бенделіані,7 та пр-т Соборності, 18.

   Забезпечені також умови для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Найменших відвідувачів чекає дитячий куточок у громадській приймальні та дитячий майданчик поряд з приміщенням департаменту.

   Щоденно департамент відвідує в середньому від 400 до 500 відвідувачів. Протягом 6 місяців поточного року спеціалістами структурних підрозділів департаменту соціальної політики прийнято 54415 мешканців міста, що на 18503 (52%) більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

   Варто зазначити, що значна частина відвідувачів звертається за отриманням інформації та консультації. Протягом поточного року надано консультацій та роз’яснень на 12070 усних звернень мешканців міста.

   В І півріччі 2015 року департаментом, згідно реєстру надання адміністративних послуг, громадянам було надано 26978 послуги, що на 8138 послуг (43%) більше, ніж у минулому році.

    В департаменті соціальної політики діють телефони "гарячих ліній": з питань надання субсидій; з питань призначення пенсій та надання консультацій демобілізованим учасникам антитерористичної операції. Протягом першого півріччя поточного року консультації за телефонами гарячих ліній департаменту отримали 6762 громадян.

   Протягом І півріччя 2015 року на виплату державних соціальних допомог, субсидій та інших соціальних гарантій з державного бюджету департаментом соціальної політики освоєно 153 млн 50,7 тис.грн, що на 18 млн 329,9 тис.грн (13,6%) більше, ніж за аналогічний період минулого року. Таким чином, охоплено соціальним захистом та підтримкою 20021 отримувачів державних соціальних допомог, 17883 сімей, що користуються субсидією, та 27360 чол. з числа осіб, які користуються пільгами.

   Окрім цього, з бюджету міста на реалізацію заходів щодо підтримки 1943 соціально вразливих мешканців міста протягом поточного року департаментом соціальної політики освоєно 2 млн 959,9 тис.грн, що на 909,1 тис.грн (44,3%) більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

   У зв'язку із суспільно-політичними подіями в державі, на органи соціального захисту населення покладені додаткові функції та об'єми роботи, зокрема, щодо надання підтримки та соціального захисту внутрішньо переміщеним особам, учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, надання житлових субсидій та пільг для окремих категорій громадян за новими порядками тощо.

   Не зважаючи на це, завдяки злагодженій роботі персоналу департаменту соціальної політики, вдалось забезпечити надання якісних соціальних послуг населенню міста без збільшення штатної чисельності працівників, уникнувши черг та невдоволення відвідувачів.

   З метою надання консультацій мешканцям міста щодо оформлення житлових субсидій за новим спрощеним порядком були залучені тимчасово на громадські роботи 7 безробітних Луцького міського центру зайнятості.

   Виділено окремі кабінети для здійснення прийому внутрішньо переміщених громадян, учасників АТО та членів їх сімей, окремих категорій пільговиків для оформлення пільг з урахуванням середньомісячного доходу сім'ї.

   З метою організації ефективної роботи департаменту щодо надання якісних соціальних послуг, налагоджено співпрацю із понад 130 установами, підприємствами та організаціями, в тому числі щодо обміну інформацією для призначення соціальних допомог, субсидій та пільг населенню.

   Спеціалісти департаменту забезпечують наповнення сайту департаменту соціальної політики та сторінки департаменту соціальної політики на офіційному сайті Луцької міської ради, де розміщені нормативно-правові документи, положення, звіти, актуальні новини, інформаційні довідки, оголошення, повідомлення та інша інформація про діяльність департаменту.

   У громадській приймальні департаменту соціальної політики працює система звукового та візуального інформування відвідувачів щодо звільнення столу для прийому спеціалістами департаменту. На вказаному моніторі також подається інформація про послуги, що надаються департаментом та актуальна інформація з питань соціального захисту.

   Для доступності користувачів, інформаційні матеріали про соціальні послуги (листівки, буклети, інформаційні картки) розміщені на інформаційних стендах департаменту у та його філій. В них подано основну інформацію, яка цікавить громадян, а саме: де і ким надається послуга із зазначенням адреси, контактних телефонів, години прийому, перелік необхідних документів, термін їх розгляду, причини відмови та порядок оскарження.

 

   Департамент соціальної політики, 284184