Головна » Відділ програмно-комп’ютерного забезпечення

Відділ програмно-комп’ютерного забезпечення

Метою діяльності Відділу є формування стратегії впровадження, створення, вдосконалення та розвиток комп’ютеризованих інформаційних систем та мереж, прикладних програм, баз даних міської ради, міського голови та її виконавчих органів, на основі сучасних інформаційних технологій.

Основними завданнями Відділу є:

- координація діяльності виконавчих органів міської ради щодо питань програмно-комп’ютерного забезпечення, проведення політики розвитку інформаційних технологій, систем та мереж, безпеки передачі даних;

- забезпечення виконання завдань програми інформатизації;

- взаємодія з виконавчими органами, підприємствами, установами у сфері впровадження інформаційних технологій;

- забезпечення функціонування локальної мережі Луцької міської ради;

- забезпечення доступу до інформації мережі Інтернет та Інтранет-середовища

Відділ при виконанні покладених на нього функцій співпрацює з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями міської ради, дорадчими органами, виконавчими органами Луцької міської ради, підприємствами, організаціями, установами.

Про затвердження Положення про відділ програмно-комп’ютерного забезпечення Луцької міської ради від 27. 01. 2011№5/41

Посадові особи:

Король Олександр Анатолійович

начальник відділу

777999

Хмель Наталія Миколаівна

заступник начальника

724050

Карпюк Олександр Олександрович

головний спеціаліст

724050

Кролік Олександр Сергійович

головний спеціаліст

724050

Контакти: тел. (0332) 777999, (0332) 724050, e-mail: asu@lutskrada.gov.ua

Начальник відділу - Король Олександр Анатолійович

Графік особистого прийому  -  Вівторок: 09.00 - 13.00

Звіт про роботу відділу у 2016 році

Звіт про виконання цілей якості у 2016 році

Звіт про роботу відділу у 2015 році

Рішення Луцької міської ради від 24.12.2015 №2/16 "Про Програму розвитку електронного урядування та інформатизації міста Луцька на 2016 - 2017 рок

Презентація