1. Головна
  2. Міська влада
  3. Виконавчі органи міської ради
Архівний відділ

Загальна інформація



Основними завданнями відділу є:

Реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства в межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста. Координація діяльності органів державної влади, підприємств, установ, організацій усіх форм власності у питаннях архівної справи.

Внесення до Національного архівного фонду архівних документів, що мають місцеве значення, ведення їх обліку, зберігання та використання відомостей, що в них містяться.

Здійснення контролю за діяльністю служб діловодства виконавчих органів міської ради, а також підприємств, установ, організацій та обєднання громадян у питаннях архівної справи та забезпечення додержання законодавства України про Національний архівний фонд та архівні установи.

До уваги юридичних і фізичних осіб: усі запити на видачу архівних довідок, копій, витягів соціально-правового характеру, необхідні для задоволення законних прав та інтересів, приймає департамент "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку

З А К О Н  У К Р А Ї Н И Про Національний архівний фонд та архівні установи

ПРАВИЛА РОБОТИ архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій    

ПЕРЕЛІК типових документів, що  створюються під час діяльності органів  державної влади та місцевого  самоврядування, інших юридичних осіб, із зазначенням строків зберігання  документів

Інформація про Луцький міський трудовий архів

Інформація про обласне комунальне підприємство з архівної справи

ДО УВАГИ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ (інформація про організацію роботи експертної комісії архівного відділу Луцької міської ради) 

Фотогалерея архівного відділу

Презентація до Дня міста Луцька

ВИСТАВКА-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ
ПРИУРОЧЕНА ДО ДНЯ КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ
ОБЕРІГ НАШОЇ ДЕРЖАВНОСТІ»

Про затвердження Положення про архівний відділ
Луцької міської ради від 28.10.2009 № 49/8

Штатний розпис