1. Головна
  2. Міська влада
  3. Виконавчі органи міської ради
Архівний відділ

Загальна інформація



Основними завданнями відділу є:

Реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства в межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста. Координація діяльності органів державної влади, підприємств, установ, організацій усіх форм власності у питаннях архівної справи.

Внесення до Національного архівного фонду архівних документів, що мають місцеве значення, ведення їх обліку, зберігання та використання відомостей, що в них містяться.

Здійснення контролю за діяльністю служб діловодства виконавчих органів міської ради, а також підприємств, установ, організацій та обєднання громадян у питаннях архівної справи та забезпечення додержання законодавства України про Національний архівний фонд та архівні установи.

До уваги юридичних і фізичних осіб: усі запити на видачу архівних довідок, копій, витягів соціально-правового характеру, необхідні для задоволення законних прав та інтересів, приймає департамент "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку

Закон України "Про Національний архівний фонд та архівні установи"

Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях    

Про затвердження Правил роботи архівних установ України

Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб, із зазначенням строків зберігання документів

До уваги юридичних осіб (інформація про організацію роботи експертної комісії архівного відділу Луцької міської ради) 

Про затвердження Положення про архівний відділ
Луцької міської ради від 28.10.2009 № 49/8

Штатний розпис

Описи справ постійного зберігання

Презентація до Дня міста Луцька

Презентація документів
до Дня Конституції України
"Оберіг нашої державності"