1. Головна
  2. Міська влада
  3. Виконавчі органи міської ради
Департамент державної реєстрації

Загальна інформація



Метою діяльності департаменту є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, здійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, які проживають на території населених пунктів, що входять до Луцької міської територіальної громади та формування Реєстру територіальної громади.

Адміністративні послуги 

Електронні публічні послуги

Основними завданнями департаменту є:

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

  • ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

  • вдосконалення системи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та у сфері реєстрації місця проживання;

  • розробка та впровадження заходів для скорочення термінів та спрощення механізмів державної реєстрації;

  • формування та ведення  Реєстру Луцької міської територіальної громади;

  • здійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідних адміністративно-територіальної одиниць;

  • здійснення передачі інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб до Єдиного державного демографічного реєстру;

  • надання електронних публічних послуг з реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання.

 

ПОЛОЖЕННЯ про департамент державної реєстрації

Штатний розпис

Оперативна інформація про роботу