Загальна інформація
Метою діяльності департаменту є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, здійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, які проживають на території населених пунктів, що входять до Луцької міської територіальної громади та формування Реєстру територіальної громади.
Адміністративні послуги
Електронні публічні послуги
Основними завданнями департаменту є:
-
забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
-
ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
-
вдосконалення системи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та у сфері реєстрації місця проживання;
-
розробка та впровадження заходів для скорочення термінів та спрощення механізмів державної реєстрації;
-
формування та ведення Реєстру Луцької міської територіальної громади;
-
здійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідних адміністративно-територіальної одиниць;
-
здійснення передачі інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб до Єдиного державного демографічного реєстру;
-
надання електронних публічних послуг з реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання.
Штатний розпис
Оперативна інформація про роботу