1. Головна
  2. Міська влада
  3. Виконавчі органи міської ради
Управління туризму та промоції міста

Загальна інформація



Метою Управління є  здійснення у межах діючого законодавства України організаційно-функціональних повноважень для розвитку туризму та рекреації у місті Луцьку, формування позитивного туристичного іміджу Луцька.

Основними завданнями Управління є:

Забезпечення реалізації державної політики, регіональних програм, політики міської ради у галузі туризму та рекреації, визначення перспектив і напрямків розвитку туризму у місті Луцьку.

Розробка пропозицій щодо вдосконалення законодавства у туристичній сфері, участь у підготовці проектів нормативно-правових актів у туристичній сфері.

Створення сприятливих умов для розвитку внутрішнього і міжнародного туризму, туристичної та курортно-рекреаційної індустрії, для провадження екскурсійної діяльності і розбудови матеріально-технічної бази туристичної сфери.

Формування позитивного туристичного іміджу міста Луцька.

Координація діяльності інших структурних підрозділів Луцької міської ради з питань розвитку туризму на території міста.

Забезпечення зростання потенціалу туристичних підприємств та обсягів реалізації туристичного продукту на зовнішньому і внутрішньому ринку.

Створення сприятливих умов для залучення інвестицій та інших коштів у туристичну сферу міста.

Сприяння розвитку туристичної інфраструктури міста, підприємництва у сфері туризму.

Сприяння роботі спілок, товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері туризму.

Заохочення новаторських тенденцій та експериментальних проектів у сфері туризму.

Сприяння у формуванні кадрового потенціалу галузі та створенні системи підвищення кваліфікації кадрів індустрії гостинності.

Проведення комплексного аналізу і прогнозування розвитку туризму у місті, здійснення замовлень наукових, маркетингових та інших аналітичних досліджень, пов’язаних з його розвитком.

Провадження інформаційної та рекламної діяльності у галузі туризму, видання туристично-інформаційної та сувенірної продукції.

Формування позитивного сприйняття міста Луцька, популяризація міста, поширення позитивних знань про Луцьк в Україні та за кордоном.

Підготовка і координація заходів в Україні та за кордоном, спрямованих на поширення знань про місто Луцьк, його історико-культурну спадщину, туристичний потенціал тощо.

2.2.16. Розробка програм і проектів з питань туризму, співпраця з органами місцевого самоврядування України, іноземних країн, зокрема, містами-партнерами, міжнародними організаціями, зарубіжними установами.

Представлення міста Луцька на міжнародних та вітчизняних туристичних заходах.

Розробка та впровадження системи міської туристичної інформації (інформаційні таблиці, дороговкази, вказівники, стаціонарні карти і схеми тощо).

Пропагування серед населення проведення  змістовного дозвілля, ознайомлення з історико-культурною спадщиною, природним середовищем.

Забезпечення раціонального використання та збереження туристичних ресурсів.

Налагодження та координація співпраці між суб’єктами туристичної діяльності, громадськими організаціями та місцевою владою у галузі туризму.

Сприяння підвищенню рівня якості та розширенню асортименту послуг туристичної індустрії.

Про продовження терміну дії та внесення змін до Програми розвитку туризму Луцької міської територіальної громади на 2021-2022 роки на 2023 рік

Про Програму розвитку туризму Луцької міської територіальної громади на 2024-2025 роки

Стратегія туристичного розвитку міста Луцька

Маркетингове дослідження туристичної галузі міста Луцька 2017

Маркетингове дослідження туристичної привабливості Луцька 2019

Положення

Штатний розпис