Загальна інформація
Основним завданням Відділу є здійснення відповідно до закону державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності.
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
1) надає, отримує документи, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, відмовляє у видачі таких документів, анулює їх, скасовує їх реєстрацію;
2) приймає в експлуатацію закінчені будівництвом об’єкти (видає сертифікати, реєструє декларації про готовність об’єкта до експлуатації та повертає такі декларації на доопрацювання для усунення виявлених недоліків);
3) здійснює державний архітектурно-будівельний контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування, проектної документації щодо об’єктів, розташованих у межах відповідних населених пунктів;
4) здійснює контроль за виконанням законних вимог (приписів) посадових осіб Відділу;
5) розглядає відповідно до закону справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил під час будівництва, порушенням законодавства під час планування та забудови територій та невиконанням законних вимог (приписів) посадових осіб Відділу;
6) розглядає відповідно до закону справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності із прийняттям відповідних рішень;
7) здійснює інші повноваження, визначені законом.
Для ознайомлення з діяльністю відділу та отримання роз'яснень заходьте на сайт відділу ДАБК - https://archbudkontrol.wixsite.com/dabklutsk
А також на сторінці у Facebook - Відділ ДАБК Луцької міської ради
Планові та позапланові перевірки
Оголошення про засідання Комісії щодо розгляду звернень у сфері містобудівної діяльності.
Положення про відділ державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради