1. Головна
  2. Міська влада
  3. Виконавчі органи міської ради
Відділ обліку та звітності

Загальна інформація



Основною метою Відділу є ведення обліку надходжень та виконання кошторису видатків за бюджетом та позабюджетних коштів.

Завданнями Відділу є організація бухгалтерського обліку відповідно до чинного законодавства.

Відділ взаємодіє, в процесі виконання покладених на них завдань, з виконавчими органами влади, з районними і міськими радами та їх виконавчими органами, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, управлінням Державного казначейства у м. Луцьку, Державною податковою інспекцією, Управлінням статистики, Пенсійним фондом України, фондами: соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, на випадок безробіття, від нещасних випадків на виробництві; а також іншими підприємтсвами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

 

Положення про відділ

Штатний розпис