Загальна інформація
Основні завдання Відділу:
- участь у підготовці проектів рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови;
- здійснення організаційних заходів для проведення засідань виконавчого комітету міської ради;
- забезпечення обліку (із застосуванням системи електронного документообігу) вхідної і вихідної кореспонденції, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;
- здійснення контролю за виконанням виконавчими органами міської ради рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, розглядом запитів і звернень народних депутатів України, депутатів обласної ради, звернень юридичних осіб;
- вивчення, узагальнення, здійснення перевірки стану роботи з документами у виконавчих органах міської ради, наданням їм методичної допомоги з питань організації діловодства;
- організація доступу до публічної інформації відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Регламент роботи виконавчого комітету
Про затвердження Положення про загальний відділ
Луцької міської ради від 27. 01. 2011№5/39