1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 29.01.2021 м. Луцьк

Інформація про діяльність господарсько-технічного відділу протягом 2020 року

Протягом звітного періоду виконані основні завдання щодо забезпечення фінансово-господарської діяльності апарату міської ради та її виконавчого комітету.

Здійснено ряд заходів, спрямованих на покращення умов праці службовців, для чого проведено поточний ремонт окремих загальних приміщень адмінбудівлі міської ради, частково оновлено офісні меблі, обладнання, інвентар.

Серед основних заходів, що реалізовані у звітному періоді, слід зазначити матеріально-технічне та транспортне забезпечення діяльності міської ради, її виконавчих органів. Для цього своєчасно здійснювались обслуговування та дрібний ремонт службових приміщень, меблів, інвентарю, інженерних комунікацій. Забезпечено безперебійну роботу відомчого автотранспорту, його своєчасне обслуговування.

Також забезпечено охорону матеріальних цінностей та пропускний режим в будівлі міської ради, утримання в належному стані та прибирання приміщень, прибудинкових територій.

Реалізовано основні заходи щодо забезпечення належного рівня безпеки в приміщеннях міської ради, оптимізації роботи систем опалення та освітлення для підвищення енергоефективності будівель, проведено заходи з протипожежної безпеки та повірку опору ізоляції у всіх адмінприміщеннях.

Під час місцевих виборів 25 жовтня 2020 року здійснено матеріально-технічне забезпечення діяльності територіальної виборчої комісії та дільничних виборчих комісій.

Також, протягом 2020 року проведено комплекс заходів, спрямованих на запобігання поширенню гострого короновірусного захворювання (COVID-19) в приміщеннях міської ради.