1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 17.02.2022 м. Луцьк

Інформація про діяльність господарсько-технічного відділу протягом 2021 року

Протягом звітного періоду виконані основні завдання щодо матеріально-технічного та транспортного забезпечення діяльності апарату міської ради, її виконавчого комітету, виконавчих органів. Для цього своєчасно здійснювались обслуговування та ремонт службових приміщень, меблів, інвентарю, інженерних комунікацій, проведено ряд заходів, спрямованих на покращення умов праці службовців.

Організовано охорону матеріальних цінностей та пропускний режим в будівлі міської ради. В належному санітарному стані утримувались приміщення й прибудинкові території, реалізовано основні заходи щодо оптимізації роботи систем опалення та освітлення для підвищення енергоефективності будівель.

Забезпечено безперебійну роботу відомчого автотранспорту, його своєчасне обслуговування та ремонт, придбання необхідних для цього товарів (автозапчастини, шини, оливи, автохімія, акумулятори, інше) та послуг. У транспортному господарстві обладнано професійну автомийку, здійснено реконструкцію та оновлення салонів окремих автомобілів.

Для потреб виконавчого комітету придбано один автомобіль (Фольксваген мультиван, 2012 року випуску). Один автомобіль виведено з експлуатації (ДЕО-Ланос, 1998 року випуску).

Підготовлені та реалізовані заходи, пов’язані з переміщенням робочих місць працівників виконавчих органів внаслідок їх реалізації. Підготовлені нові приміщення для зберігання виборчих скриньок та здійснення їх переміщення.

У 2021 році відділ сприяв матеріально-технічному забезпеченню організації та проведення Третього молитовного сніданку Волині, заходів з нагоди Дня міста, інших тематичних заходів з відзначення в місті державних свят, пам’ятних і знаменних дій.

Здійснено комплекс заходів, спрямованих на запобігання поширенню гострого короновірусного захворювання (COVID-19) в адмінприміщеннях міської ради, додатково придбано на зазначені цілі засоби індивідуального захисту та антисептичні засоби.

Проведено певні роботи з утримання адмінбудівель старостинських округів та створення в них належних умов праці. Зокрема, в усіх будівлях встановлені засоби охоронної сигналізації, забезпечено систематичне прибирання приміщень та прибудинкової території, частково відремонтовано дверні та віконні конструкції, електроарматуру та прилади освітлення, встановлено нові вивіски й таблички, оновлено Державні Прапори. Санітарні кімнати облаштовані новими диспенсерами, сушарками та іншим сантехнічним обладнанням. Проведено роботи з технічного обслуговування та ремонту газового обладнання для відновлення газопостачання та опалення цих будівель.

Додаткові ремонтні роботи проведені в приміщенні Прилуцького старостинського округу. Так, в поточному році в цій будівлі облаштовано внутрішній санвузол, систему каналізації й водовідведення, здійснено поточний ремонт електрообладнання (заміну світильників, розеток, вимикачів).

Проведено роботи з поточного ремонту окремих приміщень в адмінбудівлі Княгининівського старостинського округу.

Серед основних завдань, визначених планами відділу – реалізація комплексу заходів з матеріально-технічного забезпечення діяльності апарату міської ради, виконавчого комітету та його виконавчих органів, покращення умов праці службовців, рівня безпеки та санітарного стану в адмінбудівлях, підвищення енергоефективності будівель, налагодження механізмів ефективної комунікації з виконавчими органами для досягнення необхідної якості та оперативності надання адміністративно-господарських послуг.