1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт
Чинний
Звіт від 19.01.2022 №1-5/14 м. Луцьк

Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію,які надійшли на адресу Луцької міської ради протягом ІV кварталу 2021 року

У ІV кварталі 2021 року до Луцької міської ради надійшло та зареєстровано 137 запитів на інформацію (у жовтні – 44, листопаді – 54,
грудні – 39).

Електронною поштою надійшло – 94 запити, подано громадянами особисто – 23, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 13, телефоном –5, поштою – 2.

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 98, юридичних осіб – 16, ЗМІ та інтернет-видань – 12, громадських організацій та об’єднань громадян – 11.

Під час розгляду чотирьох запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.

Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» вісім запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань:

- житлово-комунального господарства та благоустрою (ремонту, обслуговування будинків та прибудинкових територій, ремонту дорожнього покриття, вивезення побутових відходів, здійснення висадки та обрізки дерев);

- бюджету та фінансів (нарахування заробітної плати та преміювання посадових осіб, виділення коштів з бюджету на ремонтні роботи та заклади освіти);

- економіки (інвестиційна політика, формування тарифів на послуги, що надаються підприємствами або організаціями усіх форм власності на території міської територіальної громади, державна регуляторна політика, підприємництво);

- роботи пасажирського транспорту (відкриття нових маршрутів, внесення змін до мережі автобусних маршрутів, перелік зупинок автомобільного транспорту регулярних пасажирських перевезень у населених пунктах міської територіальної громади).

Найбільшу кількість запитів відповідно розглянуто департаментами житлово-комунального господарства, фінансів, бюджету та аудиту, економічної політики, відділами обліку та звітності, транспорту.

Додатки: 1. Інформація щодо тематики запитів на інформацію (ІV квартал 2021 року).

2. Інформація про розгляд виконавчими органами міської ради запитів на інформацію (ІV квартал 2021 року).