1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт
Чинний
Звіт від 09.01.2020 №1-5/5 м. Луцьк

Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом 2019 року

У 2019 році до Луцької міської ради надійшло 738 запитів на інформацію (у І кварталі – 236, ІІ кварталі – 147, ІІІ кварталі – 166, IV кварталі – 189; в тому числі електронною поштою – 614, поштою – 22, подано громадянами особисто – 101, телефоном – 1).

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 570, ЗМІ та інтернет-видань – 54, громадських організацій – 81, юридичних осіб – 21, об’єднань громадян – 12.

Всі запити розглянуто з дотриманням вимог та термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Протягом 2019 року 12 запитувачам разом із інформацією було надано 21 рахунок на відшкодування витрат на виготовлення понад 10 копій запитуваних документів відповідно до затверджених норм на загальну суму 24 966 грн. Станом на 09.01.2020 на рахунок виконавчого комітету міської ради надійшло 125 грн.

Під час розгляду 24 запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосовували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.

Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 101 запит було перенаправлено належним розпорядникам інформації.

У 16 запитах на інформацію, надісланих до міської ради, не дотримано вимоги підп. 2 п. 5 ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», про що було повідомлено запитувача інформації.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань житлово-комунального господарства, земельних питань, бюджету та будівництва. Найбільшу кількість запитів відповідно розглянуто департаментами житлово-комунального господарства, фінансів та бюджету, управліннями земельних ресурсів, містобудування та архітектури. Найбільшу кількість запитів на інформацію, що стосувалися питань діяльності комунальних підприємств було перенаправлено для розгляду до КП «Ласка».