1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт
Чинний
Звіт від 16.01.2021 №1-5/10 м. Луцьк

Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом 2020 року

У 2020 році до Луцької міської ради надійшло 684 запити на інформацію (у 2019 році – 738), а саме: у І кварталі – 165, ІІ кварталі – 160, ІІІ кварталі – 163, IV кварталі – 196, в тому числі електронною поштою – 592, поштою – 34, подано громадянами особисто – 55, телефоном – 3).

Протягом року перенаправлено на Луцьку міську раду, як розпорядника інформації 34 запити, з них 21 Волинською ОДА.

На виконання заходів щодо організації роботи в населених пунктах, які увійшли до складу Луцької міської територіальної громади у грудні 2020 року загальному відділу міської надано повноваження здійснювати реєстрацію запитів на інформацію, розпорядниками якої є Жидичинська, Заборольська, Княгининівська та Іванчицівська сільські ради.

За категорією запитувачів запити на інформацію надходили від:

- фізичних осіб (громадян) – 531 (найбільше запитів отримано від Хомутінкіна Г. – 81 (38 запитів надійшло 08.12.2020), Мархалевського В. – 49, Лопатка Є. – 31, Верпучинського М. – 27, Дацишиної Т. – 17);

- громадських організацій та об’єднань громадян – 94, зокрема, з них 12 запитів Комісії з охорони здоров'я та медичного контролю Громадської Ради Волині, 11 – Іудейської релігійної громади ХаБаД Любавич м. Луцьк  та 9 – Комітету правозахисту та боротьби з корупцією Громадської Ради Волині;

- ЗМІ та інтернет-видань – 45, серед яких: Рух «ЧЕСНО» – 8, Центр журналістських розслідувань «Сила правди» – 6, ІА ВОГО «Агенція журналістських розслідувань» – 3;

- юридичних осіб – 14 (наприклад, запит Федерації роботодавців ЖКГ України щодо підприємств, що перебувають у комунальній власності міста та запит ТзОВ «Укс-груп Україна» щодо комунальних підприємств, які здійснюють діяльність з виробництва гарячої води).

У восьми запитах на інформацію, надісланих до міської ради, не дотримано вимоги підп. 2 п. 5 ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», про що було повідомлено запитувача інформації.

Усі запити розглянуто з дотриманням термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Під час розгляду 29 запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосовували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.

Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 67 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, найбільше перенаправлень було надіслано ЖКП № 3 – 15, КП «Ласка» – 9, КП «Луцьководоканал» – 6.

Протягом 2020 року 11 запитувачам разом із інформацією було надано 23 рахунки на відшкодування витрат на виготовлення понад 10 копій запитуваних документів відповідно до ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та затверджених норм на загальну суму 9 599,8 грн, що є вдвічі менші, ніж у  2019 році – 24 966 грн. Станом на 16.01.2021 на рахунок Виконавчого комітету Луцької міської ради кошти за видані рахунки на надходили.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися:

- питань житлово-комунального господарства та благоустрою (ремонт, обслуговування будинків та прибудинкових територій, ремонт дорожнього покриття, вивезення побутових відходів, здійснення обрізки дерев, діяльність ОСББ, встановлення меморіальних дощок);

- кадрових питань (преміювання, посадові інструкції та 45 запитів про надання штатних розписів);

- земельних питань (оренда, цільове призначення земельних ділянок та 12 однотипних питань щодо наявності вільних земельних ділянок);

- бюджету (розподіл видатків, фінансування закладів освіти, виділення коштів на ремонт дорожнього покриття);

- архівної справи (надання копій розпоряджень, рішень міської ради та виконкому);

- будівництва (фонтан на Театральному майдані, дозволи та проведення будівельних робіт на пам’ятках історично-культурного значення);

- містобудування (розміщення ТС, МАФ та 28 запитів щодо Генерального плану міста Луцька та територій, що увійшли до складу Луцької міської територіальної громади).

Чотири запити на інформацію стосувалися моніторингу, а саме:

- показників е-демократії в рамках третього дослідження стану розвитку місцевої електронної демократії в 22 містах обласних центрах України, проведеного у травні провідним аналітичним центром у сфері е-демократії «Центр розвитку інновацій»;

- показників бюджету міста Луцька за 2000–2020 роки – дослідження громадської організації «Прогресивні люди»;

- виконання рішень, завдань і заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) у рамках проведеного у жовтні дослідження благодійного фонду «Стабілізейшен Суппорт Сервісез», з метою визначення найбільш дієвих заходів під час запровадження карантину, спричиненого епідемією;

- рівня інформаційної відкритості органу публічної влади – дослідження аспірантки кафедри публічного управління та менеджменту інноваційної діяльності ННІ неперервної освіти і туризму Національного університету біоресурсів і природокористування України Горбатої Людмили з метою впровадження оцінного інструменту визначення (оцінки) рівня інформаційної відкритості органу публічної влади.

Найбільшу кількість запитів розглянуто департаментом житлово-комунального господарства, відділом кадрової роботи, управлінням містобудування та архітектури та управлінням земельних ресурсів.

Із комунальних підприємств найбільшу кількість запитів розглянуто – КП «Луцькводоканал» (функціонування фонтанів міста та будівництва фонтану на Театральному майдані – 14 запитів), КП «Ласка» (будівництв притулку для бездомних тварин, вигул собак) та ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» (вивезення сміття та тарифи). 20 запитів на інформацію, що стосувалися питань діяльності комунальних підприємств було перенаправлено належним розпорядникам інформації загальним відділом.

У зв’язку з у творенням Луцької міської територіальної громади, протягом 2020 року розгляд трьох запитів на інформацію, спільно із виконавчими органами міської ради, здійснював староста Прилуцького старостинського округу.

Додатки: 1.Інформація щодо тематики запитів на інформацію у 2020 році (у порівнянні з 2019 роком).

2. Інформація про розгляд виконавчими органами міської ради запитів на інформацію у 2020 році (у порівнянні з 2019 роком).

3. Діаграма «Робота із запитами на інформацію у 2020 році в порівнянні з 2019 роком» (порівняльний аналіз кількістю запитів, за категорією запитувачів та за формою надходження).