Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради, протягом 2021 року
У 2021 році зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 651 запиту на інформацію (у 2020 році – 684), які надійшли на адресу Луцької міської ради, в тому числі: електронною поштою – 458, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 83, подано громадянами особисто – 60, поштою – 39, телефоном – 11.
За категорією запитувачів запити на інформацію надходили від:
- фізичних осіб (громадян) – 499 (найбільше запитів отримано від громадян Хомутінкіна Г. – 98, Дацишиної Т. – 27, Верпучинського М. – 20, Мархалевського В. – 19;
- громадських організацій та об’єднань громадян – 63 (Комісії з охорони здоров'я та медичного контролю Громадської Ради Волині – 11, Комітету правозахисту та боротьби з корупцією Громадської Ради Волині – 8, Рівненської обласної організації Всеукраїнської громадської організації «Громадянська мережа “ОПОРА”» – 4);
- ЗМІ та інтернет-видань – 45 (ІА «Центр журналістських розслідувань “Сила правди”» – 7, ТОВ «ІА “Слово і Діло”» – 6, ІП «1+1 продакшн» –2).
- юридичних осіб – 44 (Асоціації Західноукраїнських Забудовників – 9, підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю ВТП «Санрайз» ЛТД – 5).
Усі запити розглянуто з дотриманням термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Під час розгляду 18 запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 38 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, з них 13 – до Державного архіву Волинської області, 6 – комунальним підприємствам, що належать до комунальної власності міської територіальної громади
Протягом 2021 року чотирьом запитувачам разом із інформацією було надано сім рахунків на відшкодування витрат на виготовлення понад 10 копій запитуваних документів відповідно до ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та затверджених норм на загальну суму 9 780,45 грн (у 2021 році – 9 599,8 грн). Станом на 07.02.2022 на рахунок Виконавчого комітету Луцької міської ради кошти за видані рахунки на надходили.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися:
- містобудування та земельних питань (надання генеральних планів міста Луцька та територій, що увійшли до складу Луцької міської територіальної громади, оренди, цільового призначення земельних ділянок та наявності вільних земельних ділянок);
- питань житлово-комунального господарства та благоустрою (ремонту, обслуговування будинків та прибудинкових територій, ремонту дорожнього покриття, вивезення побутових відходів, здійснення висадки та обрізки дерев);
- бюджету та фінансових питань (нарахування заробітної плати та преміювання посадових осіб, доходи та видатки, виділення коштів з бюджету на ремонтні роботи та заклади освіти тощо).
Найбільшу кількість запитів відповідно розглянуто департаментами містобудування, земельних ресурсів та реклами, житлово-комунального господарства, фінансів, бюджету та аудиту, відділом обліку та звітності.
Розгляд 14 запитів на інформацію, спільно із виконавчими органами міської ради, здійснювали старости сіл, що увійшли до складу Луцької міської територіальної громади.
Додатки: 1. Інформація щодо тематики запитів на інформацію у 2021 році на 1 арк. в 1 прим.
2. Інформація про розгляд виконавчими органами міської ради запитів на інформацію у 2021 році на 2 арк. в 1 прим.
3. Діаграма «Робота із запитами на інформацію у 2021 році в порівнянні з 2020 роком» (порівняльний аналіз кількості запитів за категорією запитувачів та за формою надходження) на 2 арк. в 1 прим.