1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт
Чинний
Звіт від 25.01.2023 №1-5/21 м. Луцьк

Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради, протягом 2022 року

У 2022 році зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 240 запитів на інформацію (у 2021 році – 651), які надійшли на адресу Луцької міської ради, в тому числі: електронною поштою – 135, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 48, подано громадянами особисто – 30, поштою – 16, телефоном – 11.

За категорією запитувачів запити на інформацію надходили від фізичних осіб (громадян) – 161; юридичних осіб – 31, ЗМІ та інтернет-видань – 30; громадських організацій та об’єднань громадян – 18.

Усі запити розглянуто з дотриманням термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Під час розгляду дев’ять запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.

Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» шість запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації.

Термін розгляду 17 запитів на інформацію продовжено до закінчення строку дії воєнного стану в Україні відповідно до частини шостої ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», оскільки запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення через настання обставин непереборної сили.

Протягом 2022 року чотирьом запитувачам разом із інформацією було надано чотири рахунки на відшкодування витрат на виготовлення понад 10 копій запитуваних документів відповідно до ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та затверджених норм на загальну суму 452 грн (у 2021 році – 9 780,45 грн). Станом на 24.01.2023 на рахунок Виконавчого комітету Луцької міської ради кошти за видані рахунки не надходили.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань:

містобудування (видача містобудівних умов та обмежень для забудовників, генеральний та детальні плани території міста Луцька та населених пунктів, що увійшли до складу Луцької міської територіальної громади);

житлово-комунального господарства та житлових питань (обслуговування будинків та прибудинкових територій, ремонт дорожнього покриття, квартирний облік громадян, отримання житла позачергово);

бюджету громади (заробітна плата міського голови та його заступників, керівників структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, установ, закладів, податки на нерухоме майно, земельний податок та орендна плата за земельні ділянки).