Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради, протягом 2023 року
У 2023 році на належному рівні організовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду запитів на інформацію, які надійшли на адресу Луцької міської ради.
Протягом 2023 року загальним відділом зареєстровано 443 запити на інформацію, що майже вдвічі більше, ніж у 2022 році – 240.
Як і в минулому році, найбільше запитів надійшло електронною поштою – 296 запитів на інформацію, поштою – 17. Вдвічі більше у 2023 році запитувачі скористалися спеціально розробленою формою на офіційному сайті міської ради шляхом її заповнення – 91 заявка. Подано громадянами особисто – 35 запитів на інформацію, телефоном – 4.
За категорією запитувачів запити на інформацію надходили від:
- фізичних осіб (громадян) – 328 (найбільше запитів отримано від громадян Анатолія Котлюка – 55, Андрія Красоткіна – 27, Тетяни Миколайчук – 16, громадянки Олесі – 16, Тетяни Дацишиної – 12);
- громадських організацій та об’єднань громадян – 58, з яких 30 від громадської організації «Молодіжний центр “Семиярусна гора”»;
- ЗМІ та інтернет-видань – 30, зокрема – часопису «Прометей», ІА «Центр журналістських розслідувань “Сила правди”», ГО «Громадське інтерактивне телебачення», окремих жірналістів місцевих мас-медіа);
- юридичних осіб – 27, таких як ТОВ «ЯСЕН-ПОДІЛЛЯ», Луцька філія ТзОВ «Керуюча компанія “Будсервіс”», ОСББ «Там-Там» та інших.
Порівняльний аналіз кількості запитів за категорією запитувачів та за формою надходження додається.
До виконання запитів на інформацію одночасно залучалися кілька виконавчих органів міської ради, оскільки питання охоплювали різногалузеві напрями діяльності органів місцевого самоврядування.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися:
містобудування та земельних питань (надання генерального плану міста Луцька та планів територій, що увійшли до складу Луцької міської територіальної громади, питання оренди, цільового призначення земельних ділянок, наявності вільних земельних ділянок);
питань житлово-комунального господарства та благоустрою (ремонт та обслуговування будинків, прибудинкових територій, ремонт дорожнього покриття, вивезення побутових відходів, здійснення висадки та обрізки дерев);
бюджету та фінансових питань (доходи та видатки, виділення коштів з бюджету громади на ЗСУ, нарахування заробітної плати та преміювання посадових осіб);
проведених закупівель (висвітлення діяльності виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств, БПЛА та іншої військової техніки).
Інформація щодо тематики запитів на інформацію у 2023 році додається.
Під час розгляду 13 запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми частини четвертої ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 20 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, з яких шість – до Державного архіву Волинської області, та шість – до Волинської обласної військової адміністрації.
Термін розгляду трьох запитів на інформацію продовжено до закінчення строку дії воєнного стану в Україні відповідно до частини шостої ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», оскільки запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення через настання обставин непереборної сили.
Додатки: 1. Інформація щодо тематики запитів на інформацію у 2023 році.
2. Робота із запитами на інформацію у 2023 році в порівнянні з 2022 роком.