Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом I кварталу 2019 року
У І кварталі 2019 року до Луцької міської ради надійшло 236 запитів на інформацію (у січні – 76, лютому – 88, березні – 72, в тому числі електронною поштою – 224, поштою – 1, подано громадянами особисто – 11).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 186, громадських організацій – 32, ЗМІ та інтернет-видань – 17, юридичних осіб – 1.
Всі запити розглянуто з дотриманням вимог та термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Під час розгляду п’яти запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 69 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, 2 – в частині розгляду питань.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань діяльності комунальних підприємств, житлово-комунального господарства, бюджету та земельних питань. Найбільшу кількість запитів відповідно перенаправлено загальним відділом до розпорядника інформації, розглянуто департаментами житлово-комунального господарства, фінансів та бюджету, управлінням земельних ресурсів.
Загальний відділ 777 983