1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт
Чинний
Звіт від 08.04.2025 №1-9/67 м. Луцьк

Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом І кварталу 2025 року

У І кварталі 2025 року до Луцької міської ради надійшло та зареєстровано 110 запитів на інформацію, в тому числі у січні – 43, лютому – 31, березні – 36.

Електронною поштою надійшов 71 запит, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 30, подано громадянами особисто – 9.

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 62, громадських організацій – 10, представників медіа – 31, юридичних осіб – 7.

За змістом інформації: довідково-енциклопедичного характеру – 37, про товар (роботу, послугу) – 23, про фізичну особу – 1, науково-технічна інформація – 1, статистична – 14, соціологічна – 18, податкова – 16.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися земельних питань та містобудівної документації (видано 13 витягів на земельні ділянки), бюджету, житлово-комунального господарства, благоустрою, озеленення, ремонту доріг та вулиць громади.

Усі запити на інформацію розглянуто відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідь. До виконання запитів одночасно залучалися кілька виконавчих органів міської ради, якщо питання охоплювали різногалузеві напрями діяльності органів місцевого самоврядування.

У окремих випадках застосовано норми Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме:

збільшено термін розгляду одного запиту на інформацію до 20 робочих днів (частина четверта ст. 20);

перенаправлено п’ять запитів належним розпорядникам інформації (частина третя ст. 22).

Усі запити на інформацію, що надійшли на адресу міської ради протягом І кварталу 2025 року, внесено до системи обліку публічної інформації на офіційному сайті Луцької міської ради.