Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІI кварталу 2019 року
У ІІ кварталі 2019 року до Луцької міської ради надійшло 147 запитів на інформацію (у квітні – 48, травні – 41, червні – 58, в тому числі електронною поштою – 116, поштою – 6, подано громадянами особисто – 25).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 118, громадських організацій – 15, ЗМІ та інтернет-видань – 5, об’єднань громадян – 5, юридичних осіб – 4.
Всі запити розглянуто з дотриманням вимог та термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Під час розгляду восьми запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 11 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, один – в частині розгляду питань.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань житлово-комунального господарства, діяльності комунальних підприємств, будівництва та земельних питань. Найбільшу кількість запитів відповідно розглянуто департаментами житлово-комунального господарства, фінансів та бюджету, управлінням земельних ресурсів.
Загальний відділ 777 983