Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом IІ кварталу 2020 року
У ІІ кварталі 2020 року до Луцької міської ради надійшло 160 запитів на інформацію (у квітні – 58, травні – 23, червні – 49, в тому числі електронною поштою – 144, поштою – 12, подано громадянами особисто – 2, телефоном – 2).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 124, ЗМІ та інтернет-видань – 13, громадських організацій – 21, юридичних осіб – 2.
Всі запити розглянуто з дотриманням вимог та термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Під час розгляду п’яти запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 16 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, три – в частині розгляду питань.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань бюджету, житлово-комунального господарства, земельних питань та благоустрою. Найбільшу кількість запитів відповідно розглянуто департаментами житлово-комунального господарства, фінансів та бюджету, управлінням земельних ресурсів.