Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІІ кварталу 2022 року
У ІІ кварталі 2022 року до Луцької міської ради надійшло та зареєстровано 44 запити на інформацію, в тому числі у квітні – 14, травні – 11, червні – 19.
Електронною поштою надійшло – 27 запитів, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – дев’ять, подано громадянами особисто – чотири, поштою – два, телефоном – два.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 26, юридичних осіб – дев’ять, ЗМІ та журналістів – дев’ять.
Термін розгляду дев’яти запитів на інформацію продовжено до закінчення строку дії воєнного стану в Україні відповідно до частини 6 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», оскільки запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення через настання обставин непереборної сили.
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» один запит було перенаправлено належному розпоряднику інформації.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися:
бюджету громади (заробітна плата міського голови та його заступників, керівників структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, установ, закладів);
житлово-комунального господарства та житлових питань (обслуговування будинків та прибудинкових територій, ремонту дорожнього покриття, встановлення парканів, квартирного обліку громадян, отримання житла позачергово);
соціальної політики (отримання допомоги внутрішньо переміщеним особам, виплат соціальних допомог тощо).