Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІІ кварталу 2023 року
У ІІ кварталі 2023 року до Луцької міської ради надійшло та зареєстровано 133 запити на інформацію, в тому числі у квітні – 23, травні – 73, червні – 37.
Електронною поштою надійшло – 95 запитів, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 28, подано громадянами особисто – 8, поштою – 2.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 116, громадських організацій – 6, юридичних осіб – 7, ЗМІ та журналістів – 4.
Під час розгляду двох запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» один запит було перенаправлено належному розпоряднику інформації.
Термін розгляду двох запитів на інформацію продовжено до закінчення строку дії воєнного стану в Україні відповідно до частини шостої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», оскільки запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення через настання обставин непереборної сили.
Протягом ІІ кварталу найчастіше запитувачі звертались щодо надання інформації про:
проведені закупівлі, зокрема з висвітлення діяльності виконавчих органів міської влади, підприємств, організацій (закладів, установ), що належать до комунальної власності міської територіальної громади;
містобудівну документацію;
орендарів та власників земельних ділянок;
проведення ремонту та обслуговування прибудинкових територій, дорожнього покриття;
виділення коштів з бюджету міської територіальної громади, зокрема, на потреби Збройних сил України та допомогу внутрішньо переміщеним особам.