Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІІ кварталу 2024 року
У ІІ кварталі 2024 року до Луцької міської ради надійшло та зареєстровано 115 запитів на інформацію, в тому числі у квітні – 40, травні – 36, червні – 39.
Електронною поштою надійшло – 80 запитів, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 26, подано громадянами особисто – 9.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 75, представників медіа – 18, громадських організацій – 17, юридичних осіб – 4, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1.
За змістом інформації запити поділяються на такі види: довідково-енциклопедичного характеру – 19 запитів, про товар (роботу, послугу) – 38, про фізичну особу – 2, науково-технічна інформація – 3, соціологічна – 23, податкова – 15, статистична – 13 та правова – 2.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися:
житлово-комунального господарства (проведення ремонту та обслуговування прибудинкових територій, дорожнього покриття, утримання зелених насаджень та парків, діяльність комунальних підприємств);
соціальної політики (надання матеріальної допомоги з бюджету громади, забезпечення житлом ВПО, фонд житла соціального призначення);
бюджету громади (виділення коштів на потреби Збройних сил України, витрати на проведення благоустрою та озеленення);
містобудування та земельних питань (перейменування вулиць міста, надання містобудівної документації).
На запити громадян видано 11 витягів з містобудівної документації на земельні ділянки.
Усі запити на інформацію розглянуто відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідь. До виконання запитів одночасно залучалися кілька виконавчих органів міської ради, якщо питання охоплювали різногалузеві напрями діяльності органів місцевого самоврядування.
У окремих випадках застосовано норми Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме:
збільшено термін розгляду одного запиту на інформацію до 20 робочих днів (частина четверта ст. 20);
два запити перенаправлено належним розпорядникам інформації (частина третя ст. 22);
надано один рахунок на відшкодування витрат на виготовлення цифрових копій шляхом сканування понад 10 сторінок запитуваних документів (ст. 21).
Усі запити на інформацію, що надійшли на адресу міської ради протягом кварталу, внесено до системи обліку публічної інформації на офіційному сайті Луцької міської ради.