1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт
Чинний
Звіт від 10.10.2019 м. Луцьк

Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІІI кварталу 2019 року

У ІІІ кварталі 2019 року до Луцької міської ради  надійшло 166 запитів на інформацію (у липні – 59, серпні – 41, вересні – 66, в тому числі електронною поштою – 131, поштою – 7, телефоном – 1, подано громадянами особисто – 27).

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 130, ЗМІ та інтернет-видань – 14, громадських організацій – 12, юридичних осіб – 9, об’єднань громадян – 1.

Всі запити розглянуто з дотриманням вимог та термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Під час розгляду дев’яти запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.

Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» п’ять запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, три – в частині розгляду питань.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних питань та містобудування. Найбільшу кількість запитів відповідно розглянуто департаментом житлово-комунального господарства, управліннями земельних ресурсів, містобудування та архітектури.

Додатки: