Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом IІІ кварталу 2020 року
У ІІІ кварталі 2020 року до Луцької міської ради надійшло 163 запити на інформацію (у липні – 62, серпні – 49, вересні – 52, в тому числі електронною поштою – 148, поштою – 2, подано громадянами особисто – 12, подано по телефону – 1).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 130, ЗМІ та інтернет-видань – 11, громадських організацій – 19, юридичних осіб – 2, об’єднань громадян – 1.
Всі запити розглянуто з дотриманням вимог та термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Під час розгляду п’яти запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» вісім запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, три – в частині розгляду питань.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань житлово-комунального господарства, містобудування, архівної справи, бюджету, та благоустрою. Найбільшу кількість запитів відповідно розглянуто департаментом житлово-комунального господарства, управлінням земельних ресурсів, загальним відділом та відділом секретаріату міської ради.