Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІІІ кварталу 2022 року
У ІІІ кварталі2022 року в Луцькій міській раді зареєстровано 56 запитів на інформацію, в тому числі у липні – 14, серпні – 20, вересні – 22.
Електронною поштою надійшло – 25 запитів, подано громадянами особисто – 14, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 10, телефоном – 7.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 37, ЗМІ та журналістів – 9, громадських організацій – 6, юридичних осіб – 4.
Під час розгляду двох запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми пункту 4 статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» один запит було перенаправлено належному розпоряднику інформації.
Термін розгляду трьох запитів на інформацію продовжено до закінчення строку дії воєнного стану в Україні відповідно до частини шостої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», оскільки запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення через настання обставин непереборної сили.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися:
містобудування (видача містобудівних умов та обмежень для забудовників, генеральний та детальні плани території міста Луцька та населених пунктів, що увійшли до складу Луцької міської територіальної громади);
житлово-комунального господарства та житлових питань (обслуговування будинків та прибудинкових територій, ремонт дорожнього покриття, квартирний облік громадян, отримання житла позачергово);
бюджету громади (заробітна плата, податки на нерухоме майно, земельний податок та орендна плата за земельні ділянки).