Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІІІ кварталу 2023 року
У ІІІ кварталі 2023 року до Луцької міської ради надійшло та зареєстровано 107 запитів на інформацію, в тому числі у липні – 44, серпні – 29, вересні – 34.
Електронною поштою надійшло – 78 запитів, поштою – 6, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 13, подано громадянами особисто – 8, телефоном – 2.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 74, громадських організацій – 18, ЗМІ та журналістів – 9, юридичних осіб – 6.
Під час розгляду двох запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» п’ять запитів було перенаправлено належному розпоряднику інформації.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися:
бюджету громади (виділення коштів на потреби Збройних сил України та проведення відповідних закупівель, бюджетні запити закладів освіти);
містобудування (надання витягу з містобудівної документації, наявність вільних земельних ділянок, сплата орендної плати);
благоустрою та екології (облік та збереження зелених насаджень, встановлення дорожніх знаків, ремонт та обслуговування будинків, прибудинкових територій, дорожнього покриття, майданчики для вигулу собак);
соціальної політики (допомога внутрішньо переміщеним особам, виплати грошової допомоги на лікування, оздоровлення дітей).
Усі запити на інформацію, що надійшли на адресу міської ради протягом ІІІ кварталу 2023 року, внесено до системи обліку публічної інформації на офіційному сайті Луцької міської ради.