Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІV кварталу 2019 року
У ІV кварталі 2019 року до Луцької міської ради надійшло 189 запитів на інформацію (у жовтні – 81, листопаді – 65, грудні – 43, в тому числі електронною поштою – 143, поштою – 8, подано громадянами особисто – 38).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 136, ЗМІ та інтернет-видань – 18, громадських організацій – 22, юридичних осіб – 7, об’єднань громадян – 6.
Всі запити розглянуто з дотриманням вимог та термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Під час розгляду двох запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» дев’ять запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, один – в частині розгляду питань.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань транспорту та зв’язку, житлово-комунального господарства, діяльності комунальних підприємств та земельних питань. Найбільшу кількість запитів відповідно розглянуто управліннями транспорту та зв’язку, земельних ресурсів, департаментом житлово-комунального господарства та загальним відділом.