Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІV кварталу 2020 року
У ІV кварталі 2020 року до Луцької міської ради надійшло 196 запитів на інформацію (у жовтні – 35, листопаді – 71, грудні – 90, в тому числі електронною поштою – 175, поштою – 5, подано громадянами особисто – 16).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 144, ЗМІ та інтернет-видань – 7, громадських організацій – 38, юридичних осіб – 6, об’єднань громадян – 1.
Всі запити розглянуто з дотриманням вимог та термінів, встановлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Під час розгляду 15 запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 15 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації, 4 – в частині розгляду питань.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися кадрових, земельних питань, благоустрою та будівництва. Найбільшу кількість запитів відповідно розглянуто відділом кадрової роботи та нагород, департаментом житлово-комунального господарства, управлінням земельних ресурсів, управлінням містобудування та архітектури.