Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради протягом ІV кварталу 2023 року
У ІV кварталі 2023 року до Луцької міської ради надійшло та зареєстровано 121 запит на інформацію, в тому числі у жовтні – 28, листопаді – 52, грудні – 41.
Електронною поштою надійшло – 66 запитів, поштою – 6, шляхом заповнення спеціально розробленої форми на офіційному сайті міської ради – 39, подано громадянами особисто – 8, телефоном – 2.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (громадян) – 89, ЗМІ та журналістів – 13, громадських організацій – 12, юридичних осіб – 7.
Під час розгляду шести запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» чотири запити було перенаправлено належним розпорядникам інформації, один – в частині розгляду питань.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися:
бюджету громади (проєкт бюджету громади на 2024 рік та виділення коштів на потреби Збройних сил України);
транспорту (впровадження системи АСООП, статистика по транспортних перевезеннях);
освіти (діяльність закладів освіти, оплата праці вихователів закладів дошкільної освіти);
благоустрою та житлово-комунального господарства (ремонт та обслуговування будинків, прибудинкових територій, дорожнього покриття, встановлення дорожніх знаків).
Усі запити на інформацію, що надійшли на адресу міської ради протягом ІV кварталу 2023 року, внесено до системи обліку публічної інформації на офіційному сайті Луцької міської ради.