Інформація відділу кадрової роботи та нагород Луцької міської ради за І квартал 2021 року
1. Загальна інформація.
Відповідно до рішення Луцької міської ради від 17.12.2020 №1/4 “Про затвердження загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів”, з внесеними змінами та доповненнями, затверджено загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів у кількості 692,5 штатних одиниці.
2. Якісно-кількісний склад працівників виконавчих органів міської ради.
Станом на 31.03.2021 штатна чисельність посад у розрізі категорій становить: 542 - посадові особи місцевого самоврядування, 67 - службовців, 36 - робітників, 6 - фахівців.
Загалом у І кварталі 2020 року у виконавчі органи міської ради прийнято 42 особи, з них: за результатами конкурсу на посади посадових осіб місцевого самоврядування – 5 осіб, 18 осіб – по переводу з державних установ; 2 – через кадровий резерв, 17 осіб – за загальним трудовим законодавством.
Звільнено — 28 осіб.
Облікова чисельність - 682 особи. З них чоловіки складають — 28,8 відсотка (196 осіб), а жінки – 71,2 відсотка (486 осіб).
Кількість жінок та чоловіків віком від 60 і більше років - 21 особа.
У звітному періоді відділом кадрової роботи та нагород здійснювались організаційні заходи щодо проведення 5 засідань конкурсної комісії по організації і проведенню конкурсу при прийнятті осіб на роботу у виконавчі органи Луцької міської ради.
3. Проведення роботи щодо укладення, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ і закладів, що перебувають у комунальній власності.
Всього протягом звітного періоду укладено 4 контракти та 3 додаткові угоди до контрактів з керівниками комунальних підприємств.
4. Щорічна оцінка діяльності посадових осіб місцевого самоврядування як інструмент управління персоналом.
Відповідно до Порядку проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування апарату міської ради та виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, покладених на них обов’язків і завдань, затвердженого розпорядженням міського голови від 07.02.2014 №5-ра, розпорядження міського голови від 21.01.2021 № 15-ра “Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування апарату міської ради та виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради покладених на них обов’язків та завдань” та з метою здійснення регулярного контролю за проходженням служби в органах місцевого самоврядування, а також професійними досягненнями посадових осіб місцевого самоврядування апарату міської ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради проведена щорічна оцінка виконання покладених на них обов’язків і завдань у 2020 році.
Щорічну оцінку за вказаний період пройшли 388 посадових осіб місцевого самоврядування. Не підлягали щорічній оцінці 152 посадові особи місцевого самоврядування. 2 - посадові особи місцевого самоврядування не пройшли щорічну оцінку у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності.
Щорічна оцінка виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них обов’язків і завдань пройшла на високому організаційному рівні. За результатами щорічної оцінки, проведеної безпосередніми керівниками та керівниками вищого рівня, високу оцінку отримали 317 осіб, добру – 69 осіб, задовільну – 2 особи.
5. Навчання та підвищення кваліфікації.
Відповідно до плану внутрішнього навчання посадових осіб місцевого самоврядування виконавчих органів Луцької міської ради на 2021 рік за звітний період з 01.01.2021 по 31.03.2021 було заплановано проведення 10 внутрішніх навчань, фактично проведено 9. Основними темами, які розглядались на внутрішніх навчаннях були: робота в системі електронного документообігу “АСКОД”, робота зі зверненнями громадян, відкритими даними, а також зміни у чинному законодавстві щодо е-декларування та соціального захисту населення. У зазначених навчаннях загалом взяли участь 200 працівників виконавчих органів міської ради.
Навчання на тему “Правила використання брендбуку міста” перенесено на інший період.
Завдяки тісній співпраці Луцької міської ради та Волинського регіонального центру підвищення кваліфікації ряд працівників виконавчих органів міської ради змогли долучитись до навчань, організованих центром. Зокрема:
- 95 працівників взяли участь у дистанційному навчанні, що проводилось у два етапи, на тему “Фінансовий контроль як інструмент антикорупційної політики. Електронне декларуванняˮ;
- 7 працівників взяли участь у онлайн-навчанні на тему “Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україніˮ;
- 4 працівники взяли участь у онлайн-навчанні для спеціалістів сільських, селищних, міських територіальних громад області відповідальних за земельні питання;
- 2 працівники взяли участь у навчанні на тему “Організація діяльності сільського, селищного, міського головиˮ;
- 6 працівників взяли участь у навчанні на тему “Лідерство у публічному управлінніˮ;
- 2 працівники взяли участь у навчанні на тему “Місцевий економічний розвиток та залучення інвестицій за рахунок ДФРРˮ;
- 1 працівник взяв участь у онлайн-тренінгу “Виборчі системиˮ;
- 11 працівників навчалися за професійною програмою “Ділова англійська мова”.
Начальник загального відділу Луцької міської ради Н.Бортнік взяла участь у навчанні на тему “Українське ділове мовлення”, організованому Центром розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету.
Зовнішніми навчаннями у І кварталі 2021 року було охоплено 129 посадових особи місцевого самоврядування.
6. Службові відрядження.
Відповідно до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої Міністерством фінансів України 13.03.1998 № 59, Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради, затвердженого рішенням виконкому від 17.02.2021 №116-1, Інструкції з діловодства, затвердженої розпорядженням міського голови від 02.01.2019 №1 протягом І кварталу 2021 року було підготовлено 21 розпорядження міського голови про направлення 28 працівників апарату міської ради у відрядження.
З 19 березня 2020 року у зв’язку із запровадженням на території України карантинного режиму, спричиненого поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), призупинено направлення працівників у відрядження, на виконання розпорядження міського голови від 18.03.2020 №93 “Про окремі заходи щодо запобігання виникненню та поширенню короновірусу COVID-19”, кількість відряджень працівників виконавчих органів Луцької міської ради значно зменшилась, відбувались лише невідкладні відрядження (судові засідання, робочі наради з невеликою кількістю присутніх та дотриманням карантинних вимог (дистанції, маскового режиму).
В І кварталі 2021 року неодноразово відбувались відрядження з метою участі в судових засіданнях, метою їх був захист інтересів Луцької міської ради.
В результаті опрацювання звітів про виконання завдання на відрядження встановлено, що поставлені завдання виконані в повному обсязі, відряджені працівники після повернення із службових поїздок ознайомили із отриманою інформацією свої виконавчі органи.
7. Організація роботи з молоддю для проходження стажування та виробничої практики у виконавчих органах міської ради.
Відповідно до укладених договорів про проведення практики студентів на 2020-2021 навчальний рік за І квартал 2021 року виробничу, ознайомчу та навчальну практики пройшов 61 студент Волинського національного університету імені Лесі Українки та Луцького національного технічного університетів, Національного університету “Острозька академія”, Львівського національного університету імені Івана Франка.
Практика відбувалася у 14 виконавчих органах Луцької міської ради за різногалузевими спеціальностями: “право”, “географія”, “інформаційна, бібліотечна та архівна справа”, “фінанси, банківська справа та страхування”, “політологія”, “кібербезпека”, “культурологія”, “соціальна робота”.
Студенти внесли ряд пропозицій щодо вирішення проблемних питань та удосконалення діяльності виконавчих органів міської ради та галузей в цілому.
Пропозиції щодо роботи департаменту ЦНАП:
-забезпечити функціонування якомога більшої кількості адміністративних послуг через онлайн-сервіси;
- оптимізувати надання адміністративних послуг шляхом налагодження взаємозв'язку більшої системи інформаційних баз даних, адже це дозволить зменшити кількість паперових документів при отриманні адміністративних послуг.
Для зручності використання сайту:
- передбачити можливість відслідковувати стан і етапи опрацювання послуги в особистому кабінеті, не виходячи з дому, що значно зменшило б кількість візитів безпосередньо у департамент;
- передбачити можливість оплати послуг на сайті, - що значно покращило б рівень надання адміністративних послуг департаменту в цілому.
Наявні проблемні питання в роботі управління соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та служби у справах дітей: досить великий обсяг документації, яка досі потребує паперових носіїв (протоколи, акти, виписки, довідки тощо).
Запропоновано ввести заходи по зменшенню ризиків для працівників, які здійснюють відвідування дітей, сімей, розробивши моделі віддаленого надання послуг, де це доцільно, щоб мінімізувати ризики для здоров'я і безпеки як працівників, так і осіб які потребують соціальної допомоги.
Серед пропозицій щодо роботи юридичного департаменту Луцької міської ради було зменшення обігу паперових документів у роботі відділу по забезпеченню роботи адміністративної комісії та розробка інформаційної системи задля покращення і пришвидшення пошуку документів.