1. Головна
  2. Документи
  3. Протокол
Чинний
Протокол від 01.09.2022 №8 м. Луцьк

П Р О Т О К О Л № 8 засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

Головував: міський голова, голова місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Ігор ПОЛІЩУК
Взяли участь: члени комісії (за списком),

І. Про аварійну ситуацію на каналізаційній мережі КП “Луцькводоканал”
СЛУХАЛИ

    Головного інженера комунального підприємства “Луцькводоканал” Сергія СТРОКА

    Під час експлуатації каналізаційної мережі діаметром 250 мм з керамічних труб за адресою: вул. Ярощука, 30 у м. Луцьку (в районі стадіону Волинського національного університету імені Лесі Українки) 24.08.2022 відбулося пошкодження даної мережі на ділянці протяжністю 54 метри погонних, в результаті чого є велика ймовірність витоку стічних вод на територію стадіону та в річку Сапалаївку. Локальні прочистки даної ділянки каналізаційної мережі не призвели до відновлення її роботи. З метою недопущення неконтрольованих витоків стічних вод за межі каналізаційного трубопроводу необхідно терміново провести заміну пошкодженої ділянки мережі.
    Заслухавши та обговоривши інформацію порядку денного з метою ліквідації аварійних ситуацій та виконання заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайної ситуації,
КОМІСІЯ ВИРІШИЛА

    Відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону України «Про критичну інфраструктуру» (далі – Закон) віднесення об'єктів до критичної інфраструктури здійснюється за сукупністю критеріїв, що визначають їх соціальну, політичну, економічну, екологічну значущість для забезпечення оборони країни, безпеки громадян, суспільства, держави і правопорядку, зокрема для реалізації життєво важливих функцій та надання життєво важливих послуг, свідчать про існування загроз для них, можливість виникнення кризових ситуацій через несанкціоноване втручання в їх функціонування, припинення функціонування, людський фактор чи природні лиха, тривалість робіт для усунення таких наслідків до повного відновлення штатного режиму.
    До таких критеріїв належать:
    1) виконання функцій із забезпечення життєво важливих національних інтересів;
    2) існування викликів і загроз, що можуть виникати щодо об'єктів критичної інфраструктури; 
    3) ймовірність завдання значної шкоди нормальним умовам життєдіяльності населення;
    4) уразливість таких об'єктів, тяжкість можливих негативних наслідків, внаслідок чого буде заподіяна значна шкода здоров'ю населення (визначається кількістю постраждалих, загиблих та осіб, які отримали значні травми, а також чисельністю евакуйованого населення); соціальній сфері (руйнація систем соціального захисту населення і надання соціальних послуг, втрата спроможності держави задовольнити критичні потреби суспільства); державному суверенітету (зниження обороноздатності, дискредитація іміджу країни, дестабілізація системи державного управління та унеможливлення виконання державою своїх функцій); економіці (вплив на внутрішній валовий продукт, розмір економічних втрат, як прямих, так і непрямих); природним ресурсам загальнодержавного та місцевого значення;
    5) масштабність негативних наслідків для держави, які впливають на діяльність стратегічно важливих об'єктів для кількох секторів життєзабезпечення чи призводять до втрати унікальних національно значущих активів, систем і ресурсів, матимуть тривалі наслідки для держави і позначаться на діяльності ряду інших секторів;
    6) тривалість ліквідації таких наслідків та дія подальшого негативного впливу на інші сектори держави;
    7) вплив на функціонування суміжних секторів критичної інфраструктури.
    Пунктом 3 ч. 4 ст. 9 Закону встановлено, що водопостачання та водовідведення належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України.
    Централізоване водопостачання та централізоване водовідведення визначені в Переліку як основні послуги критичної інфраструктури держави.
    З огляду на наведене та враховуючи, що послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення є життєво важливими послугами, порушення яких призводить до негативних наслідків, внаслідок чого може бути заподіяна значна шкода здоров’ю населення, економіці та природним ресурсам загальнодержавного та місцевого значення підприємства, які надають послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення є підприємствами, об’єкти яких відносяться до критичної інфраструктури.
    1. Існує загроза виникнення класифікованої надзвичайної ситуації техногенного характеру “НС унаслідок аварії в системах забезпечення”, код 10800, класифікаційні ознаки 73, 74, 75 відповідно до Класифікатора надзвичайних ситуацій в Україні (ДК 019:2010).
    2. З метою недопущення виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з можливим витоком стічних вод в природний водний об’єкт, КП “Луцькводоканал” (Віктор Гуменюк) в місячний термін забезпечити виконання капітального ремонту ділянки каналізаційної мережі діаметром 250 мм протяжністю 54 метри погонних за адресою вул. Ярощука, 30 у м. Луцьку.

    ІІ. Про аварійний стан та попередження надзвичайної ситуації, пов’язаної з руйнуванням житлового будинку по пр‑ту Соборності, 31 А у м. Луцьку

    СЛУХАЛИ

    Начальника управління капітального будівництва міської ради  Леоніда КАРАБАНА

    Відповідно до акту від 17.06.2022 щодо комісійного обстеження будівельних конструкцій житлового будинку № 31 А на проспекті Соборності у м. Луцьку, яке проводилось на вимогу (колективне звернення) співвласників багатоквартирного будинку № 31 А на проспекті Соборності у м. Луцьку, при візуальному зовнішньому обстеженні будинку, комісією виявлено наступне:
    по фасаду будинку простежуються вертикальні та похилі волосяні тріщини в оздоблювальному шарі з силікатної цегли;
    над 2-м під’їздом на рівні технічного поверху наявні сліди руйнування (вивітрювання) цегляної кладки оздоблювального шару;
    в 2-му під’їзді на стелі, стінах, підлозі, а також на стіні приміщення виходу на покрівлю наявні тріщини;
    на покрівлі в куті зовнішньої стіни будівлі над квартирою № 19 наявна деформація цегляної кладки парапету (горизонтальне зміщення верхніх рядів на відстань до 2-х см);
    на ділянці деформованої кладки виявлено відсутність перев’язки цегляної кладки на рівні техповерху і вище;
    на фасаді 2-го під’їзду над квартирами № 19, 20 спостерігається випучування оздоблювального шару цегляної кладки (довжиною до 10 м) на рівні техповерху і вище та відхилення її від вертикалі до 8 см;
    на техповерсі має місце руйнування цегляної кладки в місці опирання залізобетонних панелей та руйнування бетону в опорній частині ребер цих панелей. Крім того, в цій частині деякі панелі просіли, розклинивши при цьому
цегляну кладку зовнішньої стіни. Частина панелей залишилась без опор. Мешканцями будинку на техповерсі під ребра панелей тимчасово встановлено опори з дерев’яних колод;
    на покрівлі в зоні деформації кладки виявлено руйнування вузла примикання покрівлі до кладки парапету.
    Відповідно до технічного звіту комунального підприємства “Волиньпроект” Волинської обласної ради “Про стан будівельних конструкцій житлового будинку за адресою: місто Луцьк, проспект Соборності, 31 А” технічний стан будівлі непридатний до нормальної експлуатації.
    Заслухавши та обговоривши інформацію порядку денного з метою ліквідації аварійних ситуацій та виконання заходів, пов’язаних із запобіганням надзвичайної ситуації, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 415 “Про затвердження Порядку використання коштів резервного фонду бюджету” зі змінами,
    КОМІСІЯ ВИРІШИЛА

    1. Управлінню капітального будівництва міської ради (Леонід КАРАБАН) виступити замовником робіт із запобігання виникненню надзвичайної ситуації, пов'язаної з руйнуванням житлового будинку по проспекту Соборності, 31 А м. Луцька та підготувати звернення до міського голови про виділення коштів з резервного фонду бюджету Луцької міської територіальної громади для капітального ремонту технічного поверху житлового будинку, непридатного для нормальної експлуатації (аварійно-небезпечна стіна).
    2. Департаменту економічної політики міської ради (Борис СМАЛЬ), департаменту фінансів, бюджету та аудиту міської ради (Лілія ЄЛОВА) підготувати узагальнені висновки та проєкт рішення виконкому міської ради про виділення коштів з резервного фонду бюджету Луцької міської територіальної громади.
    
    ІІІ. Контроль за виконанням цього протокольного рішення залишаю за собою.

Міський голова, 
голова Комісії                            Ігор ПОЛІЩУК

Відповідальний секретар 
Комісії                                Дмитро САПОЖНІКОВ