1. Головна
  2. Документи
  3. Проєкт порядку денного засідання постійної комісії міської ради
Чинний
Проєкт порядку денного засідання постійної комісії міської ради від 06.12.2024 м. Луцьк

Порядок денний засідання постійної комісії міської ради з питань міжнародного співробітництва, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва, інформаційної політики, молоді, спорту та туризму (дистанційно) (17.12.2024 14.00)111

Проєкт

Порядок денний
засідання постійної комісії міської ради
з питань міжнародного співробітництва, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва, інформаційної політики, молоді, спорту та туризму
(дистанційно)

17.12.2024
14.00

1(107). Про Програму економічного, соціального та культурного розвитку Луцької міської територіальної громади на 2025 рік.
Доповідає: Смаль Борис Анатолійович – директор департаменту економічної політики

2(111). Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2025 рік.
Доповідає: Єлова Лілія Анатоліївна – директор департаменту фінансів, бюджету та аудиту

3(93). Про внесення змін до Програми розвитку міжнародного співробітництва Луцької міської територіальної громади та залучення міжнародної технічної допомоги на 2024–2025 роки.
Доповідає: Вінцюк Анна Олександрівна – начальник управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності

4(94). Про внесення змін до Програми «Впровадження міжнародного проєкту “Дике життя у великому місті: захист і промоція дикої природи й біорізноманіття в Луцьку та Жешуві” на 2024–2026 роки».
Доповідає: Вінцюк Анна Олександрівна – начальник управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності

5(95). Про внесення змін до Програми розвитку комунального підприємства «Центр розвитку туризму» на 2024–2025 роки.
Доповідає: Зінько Дмитро Анатолійович – директор КП «Центр розвитку туризму»

6. Про план роботи комісії на I півріччя 2025 року.

7(119). Про план роботи міської ради на I півріччя 2025 року.
Доповідає: Безпятко Юрій Володимирович – секретар міської ради
Співдоповідає: Шеремета Олександр Васильович – начальник відділу секретаріату

8. Різне.