Про анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами від 02.11.2016 № 85
Розглянувши звернення приватної фірми „Астрон” про анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, керуючись законами України „Про рекламу”, „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 (зі змінами), відповідно до Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Луцьку, затвердженого рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 03.11.2011 № 770-1 (зі змінами), виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Анулювати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами від 02.11.2016 № 85 (банер розміром 2,65 м х 5,75 м на фасаді будинку) на пр-ті Волі, 20, виданий приватній фірмі „Астрон”.
2. Зобов’язати приватну фірму „Астрон” демонтувати засіб зовнішньої реклами (банер розміром 2,65 м х 5,75 м на фасаді будинку) на пр-ті Волі, 20 у десятиденний термін з дати ухвалення цього рішення.
3. Комунальному підприємству „Луцькреклама” (Ковальський О.Р.):
3.1. Розірвати договір тимчасового користування місцем розміщення засобу зовнішньої реклами з приватною фірмою „Астрон”.
3.2. Здійснити контроль щодо демонтажу засобу зовнішньої реклами згідно з пунктом 2 рішення.
3.3. У разі невиконання приватною фірмою „Астрон” пункту 2 цього рішення вжити заходів відповідно до статті 152 КУпАП щодо порушення пункту 8.1 Правил благоустрою міста Луцька, затверджених рішенням міської ради від 29.07.2009 № 44/2, та демонтувати зовнішню рекламу відповідно до встановленого порядку.
4. Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету міської ради від 02.11.2016 № 685-1 „Про дозвіл на розміщення зовнішньої реклами на території міста ПФ „Астрон”.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Петрочука К.П.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Чемерис 777884