Про архіви виконавчих органів Луцької міської ради
Відповідно до ст. ст. 23, 31 Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, на підставі Типового положення про архівний підрозділ державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.02.2012 № 232/5 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 10.02.2012 за № 202/20515 із змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства юстиції від 07.03.2013 № 400/5, від 25.04.2014 № 692/5, від 19.01.2015 № 75/5 та від 03.02.2016 № 309/5, з метою організації тимчасового зберігання архівних документів, що нагромадилися за час діяльності виконавчих органів, використання відомостей, що містяться в цих документах, для службових, виробничих, наукових та інших цілей, у зв’язку зі зміною структури виконавчих органів міської ради та кадровими змінами:
1. Затвердити Положення про архіви виконавчих органів Луцької міської ради в новій редакції (додається).
2. Призначити відповідальними за архіви виконавчих органів міської ради:
- відділу секретаріату − Шеремету О.В., заступника начальника;
- організаційного відділу − Рудницьку Л.В., головного спеціаліста;
- відділу обліку та звітності − Прокопчук А.І., бухгалтера, головного спеціаліста;
- відділу зв’язків з громадськістю – Радченка Н.Г., головного спеціаліста;
- відділу кадрової роботи та нагород – Костюк Л.В., головного спеціаліста;
- загального відділу − Поліщук О.А., заступника начальника;
- відділу інформаційної роботи – Гарбарчук Д.К., головного спеціаліста;
- архівного відділу − Шепелюк В.П., заступника начальника;
- служби у справах дітей – Левчук О.М., інспектора, провідного спеціаліста відділу опіки та піклування;
- відділу ведення Державного реєстру виборців – Липницьку Т.В., головного спеціаліста;
- відділу управління майном міської комунальної власності – Олійник Л.В., головного спеціаліста;
- відділу державного архітектурно-будівельного контролю – Букало О.В., головного спеціаліста;
- відділу екології − Тарабанюк О.В., головного спеціаліста;
- відділу оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи − Максимук Н.О., головного спеціаліста;
- господарсько-технічного відділу − Парфенюк М.І., завідувача бюро комп’ютерного набору та копіювальної техніки;
- управління інформаційно-комунікаційних технологій – Чайковського В.Е., головного спеціаліста відділу інформаційних технологій;
- управління з питань праці − Голуб Н.В., головного спеціаліста відділу праці;
- управління капітального будівництва – Кравчука А.Д., головного спеціаліста інженерно-технічного відділу;
- управління транспорту та зв’язку – Бірюкова Є.А., головного спеціаліста сектору зв’язку та інформаційних систем;
- управління містобудування та архітектури − Сич Т.М., головного спеціаліста;
- управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення − Сапожнікова Д.М., головного спеціаліста;
- управління земельних ресурсів − Кузьміну І.С., головного спеціаліста;
- управління охорони здоров’я − Маїло М.Ф., головного спеціаліста;
- управління освіти − Луцюк Л.Д., завідувача архіву централізованої бухгалтерії;
- управління соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді − Комар Н.П., інспектора відділу соціальної роботи;
- управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності − Мосейчук Т.А., головного спеціаліста відділу проектної діяльності;
- управління розвитку підприємництва та реклами – Лєсну Н.В., головного спеціаліста;
- управління туризму та промоції міста − Цюприк М.М., провідного спеціаліста відділу промоції міста;
- юридичного департаменту − Галузу О.О., діловода відділу правової допомоги та правової експертизи;
- департаменту державної реєстрації – Міщук Л.В., головного спеціаліста;
- департаменту культури – Василевську О.А., головного спеціаліста відділу культури та мистецтв;
- департаменту сім’ї, молоді та спорту − Макарову М.В., головного спеціаліста відділу сім’ї та молоді;
- департаменту фінансів та бюджету – Тимчук Т.М., головного спеціаліста;
- департаменту економічної політики – Остапчук В.В., головного спеціаліста;
- департаменту житлово-комунального господарства − Діброву Н.М., начальника відділу інформаційної політики та діловодства;
- департаменту муніципальної варти − Плотнікову І.О., інспектора;
- департаменту соціальної політики – Фарину Т.А., начальника загального відділу;
- департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» − Мар’яш В.П., адміністратора відділу адміністрування та інформаційно-аналітичних технологій.
3. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 19.08.2016 № 441 «Про затвердження Положення про архіви виконавчих органів Луцької міської ради та призначення осіб, відповідальних за архіви виконавчих органів Луцької міської ради».
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Секретар міської ради Григорій ПУСТОВІТ
Дрейчан 724 760