1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 17.09.2012 №452 м. Луцьк

Про центральну інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради

Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ», затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 №90 (зі змінами і доповненнями від 05.10.2005 №184, від 02.09.2010 №311) та з метою забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей в установі:

1. Створити центральну інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради у складі:

Вербич Ю.Г. - заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії,

Горай С.Г. - начальник відділу обліку та звітності, секретар комісії,

Давидов І.В. - начальник господарсько-технічного відділу,

Гаврилюк Т.Б. - головний спеціаліст відділу обліку та звітності.

2. Покласти на центральну інвентаризаційну комісію такі функції:

- організацію проведення інвентаризацій в управліннях та відділах;

- розроблення порядку проведення інвентаризації в установі (терміни, періодичність, склад місцевих інвентаризаційних комісій);

- здійснення контролю за збереженням цінностей, дотриманням матеріально-відповідальними особами правил зберігання та ведення первинного обліку;

- перевірку правильності визначення інвентаризаційних різниць.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

 

Міський голова                                                                       Микола Романюк

 

Гаврилюк  777938