Про центральну інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ», затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 №90 (зі змінами і доповненнями від 05.10.2005 №184, від 02.09.2010 №311) та з метою забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей в установі:
1. Створити центральну інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради у складі:
Вербич Ю.Г. - заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії,
Горай С.Г. - начальник відділу обліку та звітності, секретар комісії,
Давидов І.В. - начальник господарсько-технічного відділу,
Гаврилюк Т.Б. - головний спеціаліст відділу обліку та звітності.
2. Покласти на центральну інвентаризаційну комісію такі функції:
- організацію проведення інвентаризацій в управліннях та відділах;
- розроблення порядку проведення інвентаризації в установі (терміни, періодичність, склад місцевих інвентаризаційних комісій);
- здійснення контролю за збереженням цінностей, дотриманням матеріально-відповідальними особами правил зберігання та ведення первинного обліку;
- перевірку правильності визначення інвентаризаційних різниць.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Гаврилюк 777938