Про депутатський офіс
Відповідно до Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» та Регламенту Луцької міської ради VI-го скликання, з метою сприяння депутатам Луцької міської ради у здійсненні їх повноважень:
1. Організувати з 15.01.2015 роботу депутатського офісу в кабінеті № 105 Луцької міської ради за адресою: вул. Богдана Хмельницького, 19.
2. Встановити режим роботи депутатського офісу:
- з понеділка по четвер з 14.00 до 17.15;
- у п’ятницю з 14.00 до 16.00;
- у дні проведення пленарних засідань сесій міської ради з 08.00 до 17.15.
3. Господарсько-технічному відділу міської ради (Давидов І.В.) обладнати депутатський офіс необхідними меблями, забезпечувати необхідним канцелярським приладдям та прикріпити табличку «Офіс депутатів Луцької міської ради» на вхідних дверях кабінету.
4. Відділу програмно-комп’ютерного забезпечення міської ради (Осокін Д.А.) забезпечити доступ до мережі Wi-Fi, встановити один персональний комп’ютер та стаціонарний телефон у депутатському офісі.
5. Відділу секретаріату міської ради (Касьянова Т.Т.) забезпечувати організацію роботи депутатського офісу.
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на секретаря міської ради Григоренка С.А. та заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Шеремета 777954