1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 16.10.2018 №462 м. Луцьк

Про доступ до відомостей Реєстру територіальної громади міста Луцька

 

Відповідно до ст. 42, п. 8 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 23.02.2017 № 91-1 «Про Реєстр територіальної громади міста Луцька», з врахуванням звернень департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» та департаменту соціальної політики Луцької міської ради:

 

1. Надати доступ до відомостей Реєстру територіальної громади міста Луцька (надалі – Реєстр):

- Сторожук Ліні Миколаївні – адміністратору адміністративного відділу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»;

- Веселусі Оксані Рашитівні – головному спеціалісту відділу прийому громадян департаменту соціальної політики;

- Грисюк Юлії Євгеніївні – головному спеціалісту відділу прийому громадян департаменту соціальної політики;

- Денбновецькій Тетяні Олексіївні – головному спеціалісту відділу обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, департаменту соціальної політики.

2. Управлінню інформаційно-комунікаційних технологій (Король О.А.) спільно з департаментом державної реєстрації (Соломко Ю.І.) забезпечити:

- надання доступу до відомостей Реєстру особам, вказаним у пункті 1 розпорядження;

- уточнення відомостей про користувачів, яким надано доступ до відомостей Реєстру, у зв’язку зі зміною персональних даних (прізвища) адміністратора, юриста відділу оформлення біометричних документів Козак В.В. на Казмірчук В.В.

3. Директору департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Карп’як Л.В., директору департаменту соціальної політики Майбороді В.М. забезпечити контроль за використанням доступу до відомостей Реєстру виключно для здійснення повноважень відповідно до посадових інструкцій, з дотриманням законів України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та Положення про Реєстр.

4. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Карп’як Л.В.) в термін до 01.11.2018 провести моніторинг використання доступу до відомостей Реєстру  працівниками департаменту в кількості 35 осіб (із зазначенням чинних посад, доцільності збереження доступу) та надати  інформацію за результатами моніторингу департаменту державної реєстрації.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

 

 

Секретар міської ради                                                              Григорій  Пустовіт

       

  

Соломко 771990