Про експертну комісію Луцької міської ради та її виконавчих органів
Відповідно до статті 6 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення та діяльності комісії з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 № 1004 (зі змінами); глави 1 розділу V Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181 (зі змінами), Типового Положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013 № 1227/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.06.2013 за № 1062/23594 (зі змінами) та у зв’язку з кадровими змінами:
1. Затвердити Положення про експертну комісію Луцької міської ради та її виконавчих органів згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад постійно діючої експертної комісії Луцької міської ради та її виконавчих органів згідно з додатком 2.
3. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження міського голови від 11.03.2014 № 97 «Про експертну комісію виконавчих органів Луцької міської ради» та від 19.12.2016 № 628.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Ю. Вербича.
Секретар міської ради Григорій ПУСТОВІТ
Дрейчан 724 760