Про експертну комісію виконавчого комітету Луцької міської ради для розгляду документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію
Відповідно до законів України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, “Про доступ до публічної інформації”, постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 № 1893 "Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію" (зі змінами), Порядку утворення та діяльності експертних комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, Наказу Міністерства юстиції України від 19 червня 2013 № 1227/5 “Про затвердження Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації”:
1. Затвердити Положення про експертну комісію виконавчого комітету Луцької міської ради для розгляду документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад експертної комісії виконавчого комітету Луцької міської ради для розгляду документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, згідно з додатком 2.
3. Розпорядження міського голови від 08.02.2014 № 47 “Про склад експертної комісії для розгляду документів з грифом ДСК” вважати таким, що втратило чинність.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Бортнік 777943