Про експертну комісію виконавчих органів Луцької міської ради
Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення та діяльності експертних комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 1004, Наказу Міністерства юстиції України від 19.06.2013 № 1227/5 «Про затвердження Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації», для проведення попередньої експертизи цінності документів та подання її результатів на розгляд експертної комісії архівного відділу Луцької міської ради:
1. Затвердити Положення про експертну комісію виконавчих органів Луцької міської ради згідно з додатком.
2. Для організації і проведення експертизи цінності документів у виконавчих органах Луцької міської ради, а також відбору їх на зберігання і знищення призначити постійно діючу комісію в такому складі:
Вербич Ю.Г. - заступник міського голови, керуючий справами
виконкому, голова комісії;
Бортнік Н.С. - начальник загального відділу, секретар комісії;
Барська О.В. - начальник організаційного відділу;
Гальченко Н.В. - начальник відділу ведення Державного реєстру
виборців;
Горай С.Г. - начальник відділу обліку і звітності;
Гудима В.М. - начальник відділу кадрової роботи і
нагород;
Дрейчан А.О. - начальник архівного відділу, голова експертної
комісії архівного відділу міської ради;
Осокін Д.А. - начальник відділу програмно-комп’ютерного
забезпечення;
Рачков О.Л. - начальник юридичного відділу.
3. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 27.12.2010 №643 «Про експертну комісію апарату виконавчого комітету та апарату міської ради».
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Дрейчан 724760