Про Інтернет-приймальню міської ради
З метою спрощення доступу суб’єктів звернень до інформації про діяльність органів та посадових осіб місцевого самоврядування, впровадження елементів електронного врядування в діяльність міської ради, керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про Національну програму інформатизації», розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2010 №2250-р «Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні»:
1. Затвердити Положення про Інтернет-приймальню Луцької міської ради (додається).
2. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Карп'як Л.В.) забезпечити адміністрування Інтернет-приймальні та здійснювати контроль за підготовкою відповідей на електронні звернення.
3. Керівникам виконавчих органів міської ради:
- до 15.10.2013 спільно з відділом програмно-комп’ютерного забезпечення визначити та надати у відділ звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» електронну адресу виконавчого органу для роботи з електронними зверненнями;
- забезпечити належний розгляд електронних звернень.
4. Відділу програмно-комп’ютерного забезпечення міської ради (Осокін Д.А.) забезпечити технічну підтримку функціонування Інтернет-приймальні Луцької міської ради.
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Карп'як 777 870