Про інвентаризацію активів та зобов’язань виконавчого комітету Луцької міської ради
На виконання ст. 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 №90 (зі змінами та доповненнями від 05.10.2005 №184, від 02.09.2010 №311):
1. Центральній інвентаризаційній комісії, створеній розпорядженням міського голови від 17.09.2012 №452 (голова комісії Вербич Ю.Г.):
1.1. В термін з 24.10.2012 до 24.12.2012 провести інвентаризацію активів та зобов’язань, що рахуються на балансі виконавчого комітету Луцької міської ради, станом на 01.10.2012, за такими групами об’єктів обліку:
- основні засоби ( в т.ч. ті, що передані в тимчасове користування чи на відповідальне зберігання);
- запаси;
- грошові кошти в касі, на карткових рахунках та на рахунках УДКСУ у м. Луцьку, Волинської області та ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України»
- дебіторська та кредиторська заборгованість;
- бланки суворої звітності.
1.2. Інвентаризацію провести в присутності матеріально-відповідальних осіб.
1.3. Матеріали інвентаризації в п’ятиденний термін після її завершення передати на затвердження першому заступнику міського голови Кравчуку С.Є.
2. Управлінню муніципальної дружини (Корнейко М.М.), службі у справах дітей (Шульган Ф.П.), Центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (Петрик Н.Н.), Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Галан Л.В.) до 25.10.2012 створити місцеві інвентаризаційні комісії, встановити терміни проведення інвентаризації, подати до 26.10.2012 копії наказів про інвентаризацію у вказаних виконавчих органах міської ради відділу обліку та звітності.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови Кравчука С.Є.
Міський голова Микола Романюк
Горай 777944