1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 02.06.2011 №259 м. Луцьк

Про інвентаризацію бланків суворої звітності у відділі державної реєстрації суб’єктів господарювання

Відповідно до п. 3.12. «Інструкції про порядок замовлення, постачання, обліку та звітності щодо витрачання бланків свідоцтва про державну реєстрації юридичної особи, бланків свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, бланків виписки, витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та бланків довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про резервування найменування юридичної особи», затвердженої Наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 20.10.2005 № 98:

 

1. Затвердити склад комісії з проведення інвентаризації бланків суворої звітності у відділі державної реєстрації суб’єктів господарювання:

 

Байцим В.Ф. - заступник міського голови, голова комісії;

Горай С.Г. - начальник відділу обліку та звітності;

Крижалова М.Л. - провідний спеціаліст відділу державної реєстрації суб’єктів господарювання.

 

2. Комісії:

- провести інвентаризацію бланків та скласти акт на списання та знищення бланків, які зіпсовані при оформленні, пошкоджені під час зберігання або визнані дефектними при виготовленні бланків, в порядку та терміни, визначені інструкцією;

- надати інвентаризаційні відомості Державному підприємству «Інформаційно-ресурсний центр».

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Байцима В.Ф.

 

 

Міський голова                                                                   Микола Романюк

 

Грабко

782126