Про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради
Відповідно до ст.42, п.8 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (зі змінами і доповненнями), з метою ефективного використання майна та здійснення належного за ним контролю:
1. Створити інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради у складі:
Вербич Ю.Г. - заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії;
Горай С.Г. - начальник відділу обліку та звітності;
Кондратюк Т.Б. - головний спеціаліст відділу обліку та звітності;
Махецький А.М. - начальник господарсько-технічного відділу;
Прокопчук А.І. - головний спеціаліст відділу обліку та звітності.
2. Покласти на інвентаризаційну комісію такі функції:
- організацію інвентаризацій в департаментах, управліннях та відділах;
- розроблення порядку проведення інвентаризації (терміни, періодичність);
- здійснення контролю за збереженням цінностей, дотримання матеріально-відповідальними особами правил зберігання та ведення первинного обліку;
- перевірку правильності визначення інвентаризаційних різниць.
3. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 17.09.2012 № 452 «Про центральну інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради».
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Горай 777944