1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 16.02.2016 №85 м. Луцьк

Про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради

Відповідно до ст.42, п.8 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014  № 879 (зі змінами і доповненнями), з метою ефективного використання майна та здійснення належного за ним контролю: 

 

1. Створити інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради у складі:

Вербич Ю.Г.       -        заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії;

Горай С.Г.           -        начальник відділу обліку та звітності;

Кондратюк Т.Б.  -        головний спеціаліст відділу обліку та звітності;

Махецький А.М. -        начальник господарсько-технічного відділу;

Прокопчук А.І.   -        головний спеціаліст відділу обліку та звітності.

 

2.       Покласти на інвентаризаційну комісію такі функції:

-        організацію  інвентаризацій в департаментах, управліннях та відділах;

-        розроблення порядку проведення інвентаризації (терміни, періодичність);

-        здійснення контролю за збереженням цінностей, дотримання матеріально-відповідальними особами правил зберігання та ведення первинного обліку;

-        перевірку правильності визначення інвентаризаційних різниць.

3. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 17.09.2012 № 452 «Про центральну інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради».  

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

 

Міський голова                                                                       Микола Романюк

 

Горай  777944