Про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради
Відповідно до ст. 42, п. 8 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (із змінами і доповненнями), з метою ефективного використання майна та здійснення належного за ним контролю:
1. Затвердити новий склад інвентаризаційної комісії виконавчого комітету міської ради у складі:
Вербич Юрій Григорович - заступник міського голови, керуючий справами
виконкому, голова комісії;
Горай Світлана Георгіївна - начальник відділу обліку та звітності, головний
бухгалтер;
Парфенюк Марія Іванівна - завідувач бюро комп'ютерного набору та
копіювальної техніки господарсько-технічного відділу;
Павлюк Лариса Петрівна - головний спеціаліст відділу обліку та звітності;
Прокопчук Алла Іванівна - головний спеціаліст відділу обліку та звітності.
2. Покласти на інвентаризаційну комісію такі функції:
- організацію інвентаризацій у виконавчих органах міської ради;
- розроблення порядку проведення інвентаризації (терміни, періодичність);
- здійснення контролю за збереженням цінностей, дотримання матеріально-відповідальними особами правил зберігання та ведення первинного обліку;
- перевірку правильності визначення інвентаризаційних різниць.
3. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 16.02.2016 № 85 «Про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради».
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Перший заступник міського голови Тарас Яковлев
Горай 777944