1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний зі змінами
Розпорядження від 06.11.2017 №584 м. Луцьк

Про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради

Відповідно до ст. 42, п. 8 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (із змінами і доповненнями), з метою ефективного використання майна та здійснення належного за ним контролю: 

 

1. Затвердити новий склад інвентаризаційної комісії виконавчого комітету міської ради згідно з додатком.

2. Покласти на інвентаризаційну комісію такі функції:

- організацію інвентаризацій у виконавчих органах міської ради;

- розроблення порядку проведення інвентаризації (терміни, періодичність);

- здійснення контролю за збереженням цінностей, дотримання матеріально-відповідальними особами правил зберігання та ведення первинного обліку;

- перевірку правильності визначення інвентаризаційних різниць.

3. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 16.11.2016 № 588 «Про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради». 

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

 

 

Секретар міської ради                                                          Григорій Пустовіт

 

Горай  777944

 

Додатки: