Про інвентаризацію матеріальних цінностей, переданих на відповідальне зберігання
На виконання ст. 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 № 90 (зі змінами та доповненнями від 05.10.2005 №184, від 02.09.2010 №311), з метою перевірки наявних матеріальних цінностей
1. Центральній інвентаризаційній комісії, утвореній розпорядженням міського голови від 17.09.2012 № 452 (голова комісії Вербич Ю.Г.) провести в термін до 15.10.2014 інвентаризацію (з врахуванням даних бухгалтерського обліку станом на 01.10.2014) наявних матеріальних цінностей, переданих обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання виконавчому комітету Луцької міської ради, а саме:
- у відділі програмно - комп'ютерного забезпечення (Осокін Д.А.) – програмно-апаратних комплексів;
- у відділі державного реєстру виборців (Гальченко Н.В.) – оргтехніки;
- у господарсько - технічному відділі (Давидов І.В.) – малих та великих виборчих скриньок.
2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови Кравчука С.Є.
Міський голова Микола Романюк
Горай 777944