Про інвентаризацію основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів виконавчого комітету Луцької міської ради
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (із змінами і доповненнями), розпорядження міського голови від 16.11.2016 № 588 «Про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради», у зв’язку з підготовкою до складання річної фінансової звітності:
1. Провести інвентаризацію основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів виконавчого комітету Луцької міської ради станом на 01.10.2016.
2. Інвентаризацію розпочати з 21.11.2016 та завершити 21.12.2016.
3. Інвентаризаційній комісії в п'ятиденний термін після закінчення інвентаризації передати матеріали на розгляд та затвердження міському голові.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Перший заступник міського голови Тарас Яковлев
Горай 777944