Про інвентаризацію основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів виконавчого комітету Луцької міської ради
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (із змінами і доповненнями), розпорядження міського голови від 06.11.2017 № 584 «Про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради» та з метою забезпечення повноти та достовірності відображення даних у річній фінансовій звітності:
1. Провести інвентаризацію основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів виконавчого комітету Луцької міської ради станом на 01.10.2017.
2. Інвентаризацію розпочати з 07.11.2017 та завершити 30.12.2017.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Горай 777944